Behöver nya benskydd!

Jag behöver verkligen nya benskydd! Dom jag har nu har jag haft i flera år, och dom är jätteslitna. Det är ju svårt att hitta så små benskydd som Pee Wee behöver.. Har ni några tips?


Jag tycker dessa benskydden från myone.se är snygga.
Säljs för 129 kr.
Men där står ingen "faktatext" om dom..


Dessa är också väldigt snygga, och dom låter tåliga på texten:
"ppet senskydd av stötdämpande neoprene med starkt och mycket slagtåligt ytterhölje. Dubbel resår och kraftig kardborre. Mycket bra passform."


Dessa är nog till för dom benskydden över, dessa vekar också bra.
"ppet kotskydd av stötdämpande neoprene med starkt och mycket slagtåligt ytterhölje. Dubbel resår och kraftig kardborre. Mycket bra passform."

Har ni några tips? Skulle vara tacksam för hjälp!





Kommentarer
bloglovin
Postat av: melissa fiinaste Pettersson<3

heey!

jag har nummer två(hade) dom är jääääätte bra verkligen och sitter bra om en häst har smala ben..... jag andvänder dom inte för jag har köpt ett par andra och dom sitter mkt bättre:)

2010-12-21 @ 19:47:45
URL: http://nabantosgalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0