Godmorgon

Godmorgon alla bloggläsare.
Igår skrev jag ju att jag skulle vara uppe i tid för att blogga,men jag var så trött igår
så jag vaknade precis,hah.
Idag skulle vi igentligen åkt in till stan och shoppat men eftersom att snön förstör så går
det inte idag,Så jag kommer att vara vid bloggen troligen hela dagen idag också.
Ni får gärna skriva om det är något speciellt ni vill läsa om,så ska jag försöka fixa det.
Ska även prata mer med frida, så kanske det kommer upp något nytt roligt idag också.
& va roligt att det redan är så många som har anmält sig till veckans ekipage!
super roligt verkligen, och ni kan förtsätta skicka in när ni vill
[email protected]



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0