Godmorgon, har varit och "jobbat"

Hejsan!

Nu har jag varit hemma i en liten stund, idag har jag,mamma och Felicia varit och jobbat. (mockat till ridskolehästarna, släppa ut dom, ge dom mat och lite sånt)
Idag ska jag rida Pee Wee, det är ett måste! Igår red jag ut, hon var väääldigt pigg eftersom hon vilat sänn i tisdags. Så jag gick bara en liten runda och sen gick jag hem till paddocken och red lite där i stället, och då gick det bättre.
Efter gästerna hade gått igår funkade inte någonting på vår övervåning, strömmen la av och ingenting funkade, inte datorerna heller.. Så det var därför jag inte gjorde mer uppdatering. Men idag kommer det förhoppningsvis mer ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0