Godmorgon

Hejsan!

Nu funkar vårat internett igen som sagt :)
Idag ska jag försöka göra så mycket inlägg som
jag bara kan.
Min häst behöver verkligen skos! Men hovslagaren
svarar inte när vi ringer :/
Men om vi får tag på honom ska vi fråga ifall han
kan sko henne idag (fredag)
Annars får det bli på tisdag nästa vecka.
Han är en jättebra hovslagare :)
Idag är datasalen även öppen i mallanåt.
Så då kanske jag och Julia kan smita in där och låna
en data och blogga lite.

Glöm inte att anmäl er nu till våran bild-tävling!
Det är sista dagen idag, för imorgon kommer jag och Julia
att bestämma dom 5 finaste bilderna som vi skickar vidare
till finalen, där NI ska rösta på våran vinnare med finaste bild.
Den finalen mellan dom 5 bilderna har man på sig att rösta
från lördag-tisdag.
Så kom igen, vi vill ha dom sista anmälningarna nu!! :)


En underbar bild på mig och min lille plutt (L)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0