hemma

så nu är jag hemma igen, har varit på middag sen kl 5
och innan dess var vi ju inne i stan,skulle ju igentligen handla för mina julklapps pengar
men kom på när vi var där att jag heldre ville spara pengarna till ett bättre objektiv!!
men jag köpte ändå ett par vanliga skor,haha.
ja vi var ju på middag,blev så mätt så jag knappt kunde gå, vi fick typ kyckling
och risgrynsgröt,haha jag åt så mycket för att jag ville få mandlen men det fick jag inte 8)
____________________________________________________
kom även att tänka på att i februari ska mamma på semester och då ska frida komma hem till mig med hästen och bo där en vecka,så då kommer det ju komma massa! bilder och inlägg från det, vi får väl se hur vi klarar oss,vi ska ta hand om hästar hundar och katter, men får troligen hjälp av min kära kusin också.
Så frida kommer troligen till mig veckan innan sportlovet i februari då.
så då kommer det ju nåt ni kan se framemot.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: MelissaNabantosPettersson:)

JULIAAAA!!!

när kan jag komma te dejj(a)<3

2010-12-28 @ 10:26:27
URL: http://nabantosgalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0