Hemma från skolan

Hej,nu har jag kommit hem från skolan,skulle igentligen
åka och träna lite i helenas ridhus men när vi kom ner så hade
hela bromsen,hjulet på transporten låst sig, så det gick inte att köra iväg idag.
Därför ska jag snart gå ner och se om det går att rida ett lite lätt pass på vår bana,
säkert fullt med snö,men bara där inte är hårt och ojämt under.
Skolan idag var faktiskt bättre än vad torsdagar brukar vara!
haha inte vet jag varför menmen,vi hade histora prov det gick helt okej, det
var bara 2 frågor jag inte kunde.
Sen efter provet åkte frida hem :/ hoppas hon blir bättre till imorgon.
Jag Tänkte lite senare ikväll att ladda upp lite sommar bilder!
bara för att jag saknar sommaren så mycket nu när det är vinter och kallt.
sen ska jag även snacka med frida och se om vi kommer att göra den önskan ni vill idag
det var att vi skulle skriva vilka bloggar vi läser och varför vi gör det, kanske
kommentera lite om deras bloggar också? (:


hihi en gammal bild på mig och chipp från i sommar



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0