Hiss

Detta fleecetäcket måste jag bara hissa!
Jag tycker att det är väldigt snyggt och det har en väldigt fin färg. Jag letar efter ett bra fleecetäcke till min egen häst, detta kanske hade varit något? Hiss eller diss?
Finns att köpa på HÖÖKS






"Täcke i härlig antipilling fleece som inte noppar sig. Transporterar bort fukt och håller hästen varm och torr. Passar utmärkt som stall-, transport- och svettäcke. Tjock passpoal och fin guldfärgad brodyr. Tvätt 40º.
- Dubbla bogspännen
- Kryssgjordar
- Svansrem"  
säljs för 297 kr.

Finns på HÖÖKS


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Mathilda (Svennung@bdb)

Jag vet ett som iaf jag tkr är ännu snyggare, fast dem hade det tydligen inte på sin hemsida... o.O

iaf, har ett själv + bild på det på min bdb, typ 10/6 tror jag, kan ju inte länka en spec dag >.<

finns på myone iaf, butik i gbg + sthlm, deras eget märke ^^

2010-12-15 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0