Hiss/vill ha

Jag både hissar och vill ha detta schabraket!
Alla färgerna är jättesnygga tycker jag. Om jag hade stått på hööks och setta alla dessa schabraken och mamma sagt att jag hade varit tvungen att välja, hade jag inte haft någon aning om vilket jag skulle tagit!
Om du hade stått på hööks och blivit tvungen att välja, vilken fär hade du valt?





"Schabrak i snygga, lättmatchade färger. Tjock vaddering och insida i våffelvävd bomull som transporterar bort fukt. Håller form och stadga tvätt efter tvätt.
Tvätt 40º. Broderbart " kostar: 249 kr på HÖÖKS


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Alva

gröna :)

hade passat till hästen jag rider :)

2010-12-10 @ 18:49:25
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0