Hur min träning gick igår.

Hejsan!

Tänkte berätta hur min träning gick igår eftersom jag var så trött när jag kom hem.
Träningen gick verkligen bra! Men i örjan är hon stel som en pinne, men det är väl dom flesta hästarna nu när det är så kallt. Men igår tog det inte lika lång tid för henne att mjukna som det brukar.
När hon väl mjuknade gick hon jättefint. Vi red lite ökningar somkänndes jättefina, och så red vi en övning till som är svår att förklara.
Men i början gjorde vi något bra med henne. Vi började med att göra halt,skritt,halt,skritt hela tiden, och sen gjorde vi det i trav trav,skritt,trav,skritt. Hon mjuknade jätte snabbt för det.

Nu måste jag göra vid mig för skola, hörs när jag kommer hem!


min söta lille älskling (L)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0