Idag ville inte min polle som jag ville, i hoppningen

Hejsan!

Tänkte berätta lite om hur hoppningen gick idag. Jag kan börja med att säga att min häst inte ville alls som jag ville idag. Hon hoppade ganska bra i vänstra varvet (som hon har svårast för) Och sen i högra varvet vägrade hon att hoppa, hon hoppade på lägre höjder men sen när vi kom lite högre upp ville hon inte.
Aja, alla kan ha dåliga dagar ju. Det högsta vi kom upp i var 75 cm, men det var ändå bra tycker jag. 
Men hon gick väldigt fint i dressyren idag när jag redfram! Undertiden Emma hoppade högre så red jag lite dressyr och Pee Wee kändes jättefin.
Det blev tyvärr inga bilder. Kameran sa att det inte var något batteri fastän jag bytte batteri igår.
knäppt..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0