irriterad!

just nu är jag riktigt irriterad när jag läser runt lite på bloggar,eller på bloggar som följer oss som är här dagligen.
det jag ser är att dom kopierar exakt det vi gör, så tex när vi skrev att vi ville ha fler kommentarer ja då skrev hon det också,när frågestunden kom ja då gjorde hon också en,jag menar inget illa med detta och jag tycker det är kul att folk har oss som små idoler.men det har gått för långt. vi hade inte brytt oss om det gällde ett inlägg men när det gäller vart enda inlägg vi gör så blir det riktigt irriterande efter ett tag.jag hoppas att du som gör detta kan sluta med det nu. det känns ju inte som att det är du som skriver efter som du kopierar allt från oss. ja jag ville vara få ut lite och skriva av mig om det,jag hade kunnat skriva mer men jag orkar inte fylla vår blogg eller slösa tid på det,men sluta kopiera oss! ja det var allt jag ville säga, och jag hoppas du kan börja blogga lite själv, komma på lite själv och så vidare.
Eller vad tycker ni? är det inte jobbigt när folk kopierar en med EXAKT allt man gör?
(läs hela inlägget för att förstå)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0