Jag hoppade över träningen

Hej!

Det blev ingen träning idag. Jag fick en tid hos lotti, men den började kvart i nio till kvart över nio, och jag kände att jag hade väldigt mycket som behöver göras. Både här hemma och saker i skolan.
Jag behöver verkligen städa mitt rum, och jag har massa prov och läxor!
Jag tycker att det är vääldigt jobbigt när lärarna trycker in alla prov nu innan jullovet.
Så nu har jag typ 3 prov i veckan och sen massa läxor på det.. -.-
Har ni det också så på er skola, trycker alla lärare in era prov nu innan lovet?

Men det positiva är ju att det snart är jullov! :D Den 22 December. Och den 24 December är det JULAFTON! om typ 18 dagar. 


Jag känner mig verkligen som killen på bilden!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0