Julklappar

Denna julen blev väldigt lyckad :) Det var jättetrevligt, och jag fick fina julklappar. Men eftersom detta är en hästblogg kommer jag bara lägga upp sakerna jag fick till hästen och mig själv innom ridningen. Om jag ska ta allt jag fått blir inlägget vääldigt långt, så jag tar bara hästbitarna ;)



Stövlar :D ganska coolt att jag hissade dom och frågade om ni tyckte det var fina dressyrstövlar,
och sen får jag dom i julklapp ;)

En ficklampa som jag ska ha när jag går till ridhuset och hem från ridhuset ;)

Tävlings handskar (vi ska fixa en storlek större)

Tävlingskrage, eller vad det nu heter :S

Hårklämmor till tävling.

Magneter, som man tex. sätter fast på tävingskavaj

Tror det var allt innom ridsport. Var det fint? :)


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Louiiise

det var jätte fint :)

du har inte fått min än :$ ,

du ska få den snart :) <3

Loveu <3

2010-12-27 @ 12:15:49
URL: http://louiiisedue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0