Kalt,mörkt

Hej alla bloggläsare, skolan idag var ganska dryg men ändå helt okej
vi fick gå ut och jobba lite då och då.
Frida var ju inte i skolan så det var inte så kul utan henne!
men hon kommer imon.
När jag sen skulle hem så var inte ens amanda där så jag
satt bara och sov haha!
redan när jag kom hem var det mörk ute och jätte kalt,så chippen fick vila idag
igen eftersom att jag hade inte hunnit idag, för att dels har jag prov i historia
imon så jag måste plugga och så var det ju då mörk när jag kom hem :O
tänk att det är mörk redan vid 4 nu.
ussh hoppas nu snart vintern är över.
jag håller också på med en ny header till oss som kommer att komma upp nu idag.
håll utkick

Kommentarer
bloglovin
Postat av: sara

fin blogg :)

2010-12-08 @ 20:52:14
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0