Mamma

Jag tänkte bara skriva och berätta lite om min mamma.
När jag var 5 nästan 6 fick jag min första ponny mamma hjälpe mig mycket
hon körde oss överallt.
Nu när jag är 13 år har jag 4 hästar i stallet varav 1 rids nu förtillfället bara.
Mamma ställer alltid upp när jag inte hinner och kanske har mycket i skolan, Hon tar ut varje morgon ger dom lunch, och vatten när dom behöver.
Hon mockar åt mig varje dag för att jag kommer hem så sent från skolan,på helgerna hjälper jag henne med mockningen,Hon cyklar med mig på långa turer när jag rider fast hon har problem med ryggen.
och nu fortfarande så kör hon mig till alla tävlingar & träningar och när chipp ska ha massage och så vidare.
När vi är på tävling så springer hon och hämtar saker om det behövs.
Och när jag är hos pappa så gör hon i ordning chipp och kör honom till träning lastar ut och går med honom till min tränare ska rida.
Mamma har problem med ryggen efter att hon var med i Tsunamin 2004 i thailand,Jag är så glad att hon klarade sig.
Visst vi bråkar också och då visar jag nog inte så mycket att jag är tacksam för att hon hjälper mig.
Men det kommer jag alltid och vara,Jag är jätte glad för att min mamma ställer upp så mycket för mig.
en bild på mig och mamma som är tagen av tidningen kommer inte ihåg vilken tidning
och en till bild på mamma Noa och mig som också är tagen av ett tidnings bolag

Kommentarer
bloglovin
Postat av: mamma

Tack Julia, det känns fint att du är medveten om att vi ponnyföräldrar ställer upp en hel del :)

2010-12-19 @ 19:12:35
Postat av: Katie

Fint skrivit Julia <33

2010-12-26 @ 16:45:40
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0