Nu har jag kommit hem från träningen!

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från träningen. Det är riiktigt kallt ute och jag har fryst jättemycket!
Träningen idag gick verkligen jättebra. Nästan redan från början. asså jag menar att hon knappt var stel alls.
Lotti sa att jag ska träna på att titta upp och hålla händerna längre fram. Och jag skulle bara fortsätta träna Pee Wee som jag gjorde. Pee Wee var lite stel i höger sida, men steget var riktigt fint och allting känndes jättebra
förutom galoppen. Hon kändes jättestel i galoppen, och jag tränar för fullt för att få kontroll på det. Denna veckan blir det förhoppningsvis mer träning, för att jag har bara prov på  Onsdag och på Torsdag, sen är jag färdig med prov. (om jag har tur)




Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0