Nu har jag ridit

nu har jag precis kommit hem från att ha varit nere i stallet och ridit chippen en tur i skogen.
Jag åkte hem ifrån frida kl 12 idag för att jag skulle hinna rida innan det blev allt för mörkt.
När jag kom hem gick jag direkt ner till stallet hjälpte mamma lite och sen red jag iväg.
tog en ganska lång tur i dag för att han verkligen skulle få röra på sig! det gick super bra ända tills vi kom till ett ställe där dom lagt ut en hö-bal till rådjuren då skulle han ju inte gå förbi där, så då börja han fjanta sig igen
han vände och reste sig och ville inte alls,men så gör han bara när man rider själv, men han är ändå jätte snäll jag känner mig alltid trygg på honom oavsätt.
Kom hem när det började bli mörkt chipp tyckte det var spännande att vara ute när det var mörkt,han såg SÅ mycket mer då haha lilla killen.
vi hörs snart!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0