Nu har jag tiden att blogga

Vi kom hem i natt så jag orkade inte starta den sega datorn och skriva ett inlägg.
Jajja,Fick väl inte det jag önskade mig direkt men helt okej,
Jag fick halvt en Ipad dagen innan,varför jag skriver halvt är för att jag delar den med min halv bror.
Igår på julafton fick jag 2 linnen 1 tröja,ett par vantar,en t-shirt,pengar, och sen ska vi fira jul med den andra halvan av släkten den 30:onde.
Varför jag inte fick några häst saker är för att på pappas sida är dom HELT ointresserade av hästar.
HAHA och så klart tittade vi på kalle! vad är en jul utan det?
Idag ska vi ha gäster igen,troligen blir det bloggning då eftersom att jag inte känner dom så väl,så kommer väl sitta lite vid datorn då,hehe.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0