Pannband!

jag tittar runt lite på nya pannband till chippen.
För det jag har nu är svart medans tränset är mörkbrunt.
+jag tycker det är lite för litet,varför det just är så är för att pannbandet
igentligen är Noas min förra ponnys pannband.
Jag hade ett annat till chipp,ett smalt med swarovski i Sveriges färger.
men det ramlade av väldigt många stenar från det så vi fick skicka tillbaka det.
Jag tycker det är riktigt dåligt att det ramlar av stenar från ett svarowski pannband?!
Men har ni någon bra sida med fina pannband, böjt fast INTE V-format
i svarowski?
har tittat runt lite,men det är alltid kul att titta ännu mer!
ungefär ett sånt blå och guld pannband har jag,det på översta bilden.
och detta använder jag nu!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: my

alla var jätte fina!

2010-12-10 @ 22:16:03
Postat av: sofia

har du kollat på MyOne? :) De har väldigt många "böjda" i olika färger, silver, guld, sverige osv. :)

2010-12-11 @ 21:25:14
URL: http://sofiapower.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

Ett tips är att dra på lite genomskinligt nagellack på stenarna. Då lossnar de inte lika lätt. Men det kanske du redan visste ? =)

2010-12-12 @ 14:24:01
URL: http://lindaaerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0