Rida ut

Hej.

Jag har bestämmt mig för att rida ut en runda idag istället för att rida i ridhuset. Gästerna kommer 17:30 eller 18:00 och klockan är nu 13:07, så jag kännde att jag bara blir stressad om jag ska rida ordentligt..
Jag ska ut där nu, och när jag kommer hem tänkte jag vissa skillnads  bilder på min häst. Jag har ju haft henne sedan hon var 1 år, men jag började rida henne när hon var ungefär 3 eller 3 och ett halft år typ. Och jag har ridit på ridskolan sedan jag var 4-5 år. (jag gör det inte nu längre) Men jag hade en häst innan som hette Romea, men hon var inte min egna häst utan jag red hennne bara tills hon blev såld. Så ibörjan red jag bara henne lite grann undertiden jag hade romea. Så Pee Wee är min första häst och nu är hon 6 år.
Så senare kommer det lite bilder.

Glöm inte att titta då ;)


Pee Wee är 6 år på denna bilden.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0