rida

nu ska jag snart ner i stallet och rida, jag kan inte säga att det är super kul pågrund av kylan 7-.
sen när jag kommer tillbaka så ska jag blogga mer, för att sen ikväll
så kommer det inte bli lika mycket bloggning för att vi har prov imon i skolan
(om bussen kommer)
så jag måste ju plugga lite på det också då.
sen så glöm inte frågestunden!
vi har ju gjort den för att ni bad om det.
vi hörs mer när jag kommer tillbaka,då ska jag kolla runt lite på nya schabrak och vintertäcke till chipp
någon som vet en bra sida som jag kan titta på?



Kommentarer
bloglovin
Postat av: klara

horze.se har bra saker tycker jag.

2010-12-02 @ 11:47:01
Postat av: Michelle :)

håller med, jag tycker också horze har bra saker :)

2010-12-02 @ 14:14:38
URL: http://ponnymupparna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0