Ridningen idag..

Tänkte berätta lite snabbt hur det gick för mig på ridningen idag. När vi gick dit (15 min) halkade vi inte en endaste gång, helt förvånad ;) Jag sa att jag skulle rida ordentilgt, men sen kom jag på att det inte är så bra att börja med ett hårt pass när hon vilat så länge, så det blev bara "joggning". Det gick OK. Hon var ganska spänd, men man kan inte begära så mycket när hon inte blivit riden och stått ute i kylan. Men det gick bättre mot slutet.

Här är lite bilder när jag är påväg och ska hämta henne i hagen:

Jasse

Jasse

Jasse

Diarco

Diarco

Diarco

Pee Wee

Pee Wee

Pee Wee

Och efter hon varit på en joggingtur:


Hon ser trött men nöjd ut ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0