Ridturen igår

igår skulle jag ju ha åkt till ridhuset och tränat lite själv,men när mamma kopplade transporten för att köra
fick vi se att ena bakhjulet hade låst sig så det rullade inte,det har hänt en gång innan också men då gick det loss när vi försökte backa. mamma försökte det nu också men det hjälpte inte,då stod hon mitt i vägen så hon hade inget annat val än att köra vidare. Mamma fick köra rätt långt tills hon kunde vända utan att backa. när mamma hade vänt och kommit tillbaka luktade hela bilden bränt, Vi ska lämna in den så dom kan fixa det så det inte händer igen,Så det blev ingen träning :/ så jag tog ett lätt barbacka pass på banan, det var rätt mycket snö så jag red inte så länge, chipp kändes väldigt fin för att inte ha tränat på längre.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0