sammanfattning

tänkte göra en kort liten sammanfattning av detta året.
I januari fick jag reda på att noa hade sin skada och fick det var sista gången jag tränade henne.
riktigt synd då hon var super fin på sista träningen
Noa var mycket hos veterinär och jag skulle ut och gå med henne
I april började vi lite ny häst till mig, vi tittade på 2 hästar. Redan efter första
gången jag red chippen blev jag förälskad och bestämde mig för honom.
Bara nån vecka efter körde dom ner med honom,vi veterinär besiktigade honom nere hos en veterinär
här i närheten,han gick igenom direkt! (:
efter det var jag stolt ägare till Jonny Be Good! han kom hem till mig samma dag som han besiktigades.
sen hade jag en ny stjärna i stallet! (:
jag red alltså ingenting mellan februari och halva april.
sedan började vårt äventyr tävlade bara 3-4 veckor efter att jag fått hem honom
vinst i BÅDA klasserna! efter det fick vi inte starta  LC:2 mer (;
och sen vidare,andra tävlingen vi kom på fick vi i LB:1 : 72,.. % och en första plats
och min första start LA:1 med honom fick vi hela 70,.. % och det slutade på en andra plats!
jag har för det mesta kommit hem med rosett, endast 2 tävlingar då jag inte gjorde det. en gång för att det verkligen ÖS regnade kunde knappt se någonting. Jajja nya tag 2011!
2011 satsar vi på nationellt och elit nivå (: men vi får se hur långt vi kommer
tagen på vår fjärde tävling tillsammans

Kommentarer
bloglovin
Postat av: MelissaNabantosPettersson:)

aw! ni e så fina tillsammans<3

2010-12-31 @ 22:44:46
URL: http://nabantosgalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0