skogstur

ja,nu har jag kommit tillbaka från stallet,gick ner och fixade lite sen tog
jag in chippen gjorde honom i Ordning för skogstur.
Jag red inte så jätte lång runda idag för att det blåser
såå kallt. Chippen var verkligen galen,han fick säg verkligen ett spel
började bocka och resa sig för någonting som troligen inte fanns,han trodde
att han såg något iallafall. och det roliga var att han har ridit den rundan minst 100 gånger hahha.
Men annars gick det bra,red lite på fältet i snön sen,kanske bara 10 min,men bara för att han skulle få motion
han var super fin,lite spänd var han ju för han tyckte det var roligt,men det gick bra,han busade faktiskt ingenting där. Jag trodde han skulle bli helt galen när jag fattade galopp på fältet ;]

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0