Svar på argt tal, brusa inte upp dig lille vännen

personen skrev: oooftaaa,
varför ska du härma julia?
hon hissade ju det bruna täcket lite längre ner
och att hon skulle klicka hem det...
kan du inte hitta nåt själv?

På det inlägget jag "vill ha!"

SV: haha, lille vännen. Du behöver inte bli arg.
Bara för att jag säger att jag vill ha det betyder det inte att jag har beställt hem
det! Och jag härmar inte julia, för jag kan hitta saker jag tycker om själv.
Men i just detta fallet hittade jag det fina täcket och grimman och grimskaftet, och tyckte det varit fint på Pee Wee. Bara för att jag tycker att det är fint behöver jag inte köpa det.. eller??
Och om jag nu ´hade beställt hem det hade det varit mitt och julias problem, och INTE ditt.
Saken är att jag faktiskt tog det från min egen blogg jag hade innan..
Så brusa inte upp dig nästa gång ;)
Fegt av dig att inte skriva ditt namn.. men det gör inget, för jag vet redan vem du är tjejen ;)


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Louiiise

tråkigt att den personen gör så mot dig ;(

2010-12-08 @ 18:09:35
URL: http://louiiisedue.blogg.se/
Postat av: Anna

herregud...

du och Julia är väl vänner, så hon skulle ju inte brytt sig fall du köppte det :)

2010-12-08 @ 18:12:31
Postat av: sandra

hahah herregud, vet inte dagens ungdommar att man kan spåra ip-adresser? idioter som TROR dom är anonyma :)

2010-12-09 @ 10:50:08
URL: http://absolutsvanholt.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha! Lite patetiskt ;) För att täcket finns ju att köpa på Hööks och typ 100000000 personer köper LIKA dana saker, ska alla bli sura på varandra då? xD HAHA säger jag bara :)

2010-12-09 @ 17:02:44
URL: http://ponnyofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0