Tack för att ni stöttar mig

Hej.

Jag fick åka hem från skolan efter provet, som jag visste att jag skulle få gör eftersom jag mår så dåligt.
Nu har jag knappt någon röst, och julia och louise hörde knappt vad jag sa i morse. Så jag tyckte det var bättre att åka hem och vila mig. Jag kommer gå till skolan imorgon, det vet jag säkert.
Provet idag kändes bra, och nu har jag fått det provet understökat :)
Jag måste tacka er för att ni stöttar mig! Det är aldrig roligt att få taskiga komentarer.. Och jag känner att ni varkligen stöttar mig. Tack!

Jag tänkte göra ett inlägg om snösuler lite senare. Titta då!


Ont i halsen!!


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Louiiise

du stöttar mig , så jag stöttar dig (L)

2010-12-09 @ 17:22:21
URL: http://louiiisedue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0