Träning idag!

Hejsan!

Jag hann tyvärr inte att göra något inlägg i morse jag hade jättebrottom till bussen. Men nu har jag kommit hem från äffären KYRA.K. Jag och mamma har varit och provat stövlar till mig. Och vi hittade ett par, och dom är jättefina!
Idag ska jag träna för Lotti. Jag ska så klart höra av mig om hur det har gått efteråt. Hon kändes ju ganska fin igår när jag red lite dressyr på en volt, men vi får se hur det går idag.

Jag och Julia har suttit och pratat om lite saker som vi kan hitta på här på bloggen. Vi får se ifall det kommer upp något nytt snart ;)

Lite bilder på mig och Pee Wee från i somras

en bild på mig & Pee Wee i somras hos Julia


en till bild på mig & Pee Wee i somras hos Julia


en till bild på mig & Pee Wee i somras hos Julia


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0