Ungefär ser mitt schema ut

Jag tänkte göra ett inlägg och berätta lite hur mitt schema ser ut för min häst i veckan.

På vintern:

Veckodag                    Pee Wee's Bo-Gi

Måndag                        Träna för Lotti eller vila 

Tisadag                        Vila

Onsdag                         Rida i ridhuset eller rida ut

Torsdag                        Träna för Helena

Fredag                           Vila

Lördag                           Rida i ridhus(Kanske träna för Jannie eftersom jag inte har någon bestämd dag med henne)

Söndag                          Rida i ridhus (Kanske träna för Jannie eftersom jag inte har någon bestämd dag med henne)

På somrarna är det lite mer olika saker eftersom det är varmare, med typ så här:

Veckodag                    Pee Wee's Bo-Gi

Måndag                         Träna för Lotti eller vila

Tisdag                           Vila eller rida ut

Onsdag                          Rida i paddocken

Torsdag                         Träna för Helena

Fredag                           Rida och klättra eller rida ut

Lördag                           Träna för Jannie(jag har ingen bestämd dag med henne, men det blir oftast på helgerna)

söndag                           Träna för Jannie(jag har ingen bestämd dag med henne, men det blir oftast på helgerna)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0