uusch.

nu är det så att jag har spräckt trumhinnan :(
det hände i morse.
Vid 8 tiden åkte vi till vårdcentralen fick komma in där och hon kollade det
hon kunde inte se så mycket då det var blod i vägen,men hon sa att trumhinnan inte var spräckt.
hon sa vi skulle komma tillbaka vid 11 tiden då skulle jag träffa en riktigt läkare
så vi kom tillbaka vid 11 och hon gjorde precis samma sak som förra läkaren.
kolla lite men hon sa något helt annat hon sa att trumhinnan var spräckt,och nu
måste jag ha bommul i örat i 10 dagar sedan ska tillbaka till läkare,är inte trumhinnan hel då
måste jag opereras :( jag hoppas verkligen inte det.
just nu så känns det väldigt konstigt,hör knappt något på örat och det gör jätte ont, och det känns som om
jag har lock för örat. :/ usch usch usch när sånt här händer undrar man varför man igentligen finns här på jorden.
ja det var ju ganska mycket om mig,men jag skrev det för att då vet ni ifall jag inte kommer uppdatera så mycket nu under den perioden.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0