Varit och julhandlat

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit inne i stan och julhandlat med mamma
vi köpte gran och julskinka och allt annat man har på julen (:
nu ska jag snart julpynta både gran och hus :)
sen ska Vi baka pepparkakshus,Imon åker jag till pappa,men jag kommer så klart att blogga där också
då får det bli mycket önskeinlägg då jag inte kommer att rida och kommer inte kunna ta häst-bilder,får bli
mer jul bilder och kanske lite vad jag gör utanför häst-livet då.
Idag red jag bara en liten runda på chipp då det var 15- jag hatar vintern.
det gick faktiskt jätte bra,vi mötte en jätte stor skogsmaskin som höll på att fälla träd och chippen gick jätte duktigt förbi.Konstigt att han ska fjanta sig med små saker men bryr sig knappt om det som faktiskt är lite läskigt och stort.
haha lilla knas ponny!
vi hörs när jag pyntat

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Mimmi

Nu har jag en tävling på min blogg, och du har chans att vinna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0