Varit på träning nu

Hejsan!

Idag var jag och tränade för lotti som sagt. Och jag sa att det kanske skulle komma bilder.. Men jag kan börja säga att det inte blev några :( Det var 14- När jag red i ridhuset så amanda och pappa gick upp och satte sig där uppe där det var varmt. Synd, men jag hoppas att amanda kan följa med någon annan dag denna veckan!
Idag var Pee Wee väldigt stel. Men det var ju 14- och jag har inte ridit henne på allvar på länge. 
Men denna veckan MÅSTE det verkligen bli skärpning med ridning! Och det är mycket enklare nu när vi slutar imorgon. Slutsattsen av träningen blev sådär, hon gick bra stundvis och stundvis inte. 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0