veckans ridning

ja många frågar hur mycket jag brukar rida chippen så jag tänkte göra ett inlägg om det!
Måndag: har träning för helena,men eftersom att helena inte ska ha
träningar på 2 veckor minst nu så får jag träna själv.
Tisdag:burkar rida ut i skogen eftersom att vi slutar tidigt i skolan så då är det inte mörkt.
Onsdag: chipp vilar för det mesta,men har jag tid brukar jag ta en skritt-runda
eftersom att chipp blir gladare av att bli riden,än att bara vila. det räcker med bara en skritt-runda!
Torsdag:samma som måndag,men nu får jag ju troligen träna själv,eller blir det lite
ändringar.
Fredag:burkar försöka hinna att rida honom en liten runda i skogen,eller bara pysslar med honom.
Lördag:helg,då blir det ute-ritter helt klart.
Söndag: samma som lördag,eller lite lätt gympa pass på banan.
ungefär såhär ser mina veckor ut,men så klart så kan det ju bli ändringar.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Vad är din häst/ponny för ras?

2010-12-03 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0