Aldrig mer tomtetåg med hästar?!

Hej!

Nu har jag precis kommit hem från stallet, efter
att ha fixat i ordning allting.
Hästarna var jättegulliga och gnäggade mot varandra
redan när vi körde in på vägen (L)
Men när vi var på väg hem berättade pappa att det inte
skulle bli något tomtetåg med hästar :(
Och så frågade jag om det aldrig mer skulle vara det.
Och då sa han att han inte visste riktigt, men troligtvis inte,
för förra året igen hade dom smält raketer och då blir
ju hästarna rädda..
Jag tycker verkligen att det är synd!!
Men.. Jag kan ju inte göra något, mer än att säga att
julskyltningen inte är rolig utan tomtetåg med hästar..
(I Höör)


hahahhaah! xd Hon äter upp min näsa!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0