Bebis får vila idag, svara på min fråga i texten

Hejsan!

Jag steg upp 10 min för tidigt, så då tänkte
jag sätta mig här och blogga lite.
Idag ska jag och Julia göra grönt kort provet ju,
som jag berättade om igår.
Och idag ska min lilla polle vila. ;)
Hon har varit igång från lördag till måndag så jag
tycker att det passar med en vilo-dag.
Jag sa igår att vi kanske skulle blogga i skolan,
men det går tyvärr bara på onsdagar och fredagar..
Men vi kommer nog vara inne dom dagarna då ;)
Vi har även en frågestund som är igång nu! Så skriv
frågor under inlägget frågestund!
Glöm inte att vi fortfarande har en tävling, där ni
kan vinna priser. Så läs tävlingen längre ner där det
står tävling, och anmäl er till
[email protected]
Jag har en-två fråga till er, brukar ni rida er häst varje dag?
varför gör ni det, varför inte?




Kommentarer
bloglovin
Postat av: melissa fiinaste Pettersson<3

Nej jag rider inte min häst varje dag,för att jag känner att han kan få vila nån dag och inte jobba varje dag.nu när det är så halt hos oss så kanske jag bara skrittar du hittar mitt schema på bloggen^^

men jag tycker att de är bra om hästen får vila nån dag kasnke bara gå i hagen eller så kan man bara köra ledars´kap eller nåtT:)<3

2010-11-30 @ 20:46:58
URL: http://nabantosgalning.blogg.se/
Postat av: rebecca

Fin bild, din ponny?

2010-12-01 @ 11:08:53
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0