Hur träningen gick för Lotti

Hejsan! :)

Jag tränade för Lotti kvart i 8 och jag är hemma
nu, kvart över 9.
Jag tror att Bebis (hennes smeknamn, riktiga: Pee Wee's Bo-Gi)
har börjat testa mig igen. (hon struntar i mina tygeltag)
Så där var hon så jobbig på framridningen att jag skulle kunna
sälja henne för 10 kr :P
Men sen när vi kom in på spåret runt Lotti och hon berättade
tips, så blev hon JätteFin!!
Vi tränade mest att hon skulle bli mjuk och mjuk i sitt steg och så,
och det gjorde vi genom serpentiner och volter.
Tänk att så små saker kan rädda hela ridpasset ;)
Hon var jättefin i slutet i alla fall och jag fick en jättebra känsla,
och det är det viktigaste! Eller? ;)




Kommentarer
bloglovin
Postat av: Steinthale

Keep up the good work.

2011-12-15 @ 10:57:34
URL: http://steinthale.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0