Riktigt ledsen..

Hej!

Just nu är jag jätteledsen!! :'(
Min dator har varit isönder i ett bra tag nu, och
vi har äntligen fått den lagad förra veckan.
Men nu när jag kom hem efter skolan och sulle sätta
igång den, så skulle den inte fungera alls..
Jag har ringt till pappa (han jobbar med datorer) och
han säger att han kanske hinner titta på det och se
ifall han kan lösa det.
Jag har varit glad hela dagen, men nu är jag ledsen
och besviken..
Vi har två andra datorer, och den ena sitter jag vid nu,
men med den går det inte att ladda upp bilder,
jag har ingen aning om varför!
Och den andra har min syster precis fått av sin skola för
att hon ska åka till paris, men jag vet inte ifall jag får använda
den och hålla på med.
Jag tror inte det eftersom hon nog är rädd att den ska gå isönder
nu när hon ska åka..
Jag hoppas pappa fixar det ikväll, så att jag kan blogga med bilder!!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0