träning!

hej allihopa idag har jag verkligen inte hunnit blogga direkt när jag kom hem från skolan fick jag gå ner till chippen och fixa inför träningen,sedan vid halv  6 åkte vi till helena, riktigt kalt är det och jag fröös riktigt mycket.
______________________
jjaja träningen idag gick bra! i början var han lite spänd och så men det efter ett tag lossna han och han blev så himla fin, jag har aldirg haft honom så loss och fin på någon träning,så vi fick sluta tidigare för att det gick så bra.
riktigt nöjd,med träningen idag.
jag brukar ju också träna måndagar-och torsdagar men nu kommer det bli ett uppehåll på minst 2 veckor så då får jag träna och rida själv lite..
får bli en bild ni säker redan sätt, från när jag var och hälsade på pappa i kina

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0