Barbacka tur i solen

nu har jag preics varit ute på en härlig tur i solen med chippen, för att det inte bara skulle bli fjant
jobbade jag lite öppnor och så. När vi kom hem "badade" vi honom med torrschampo och sedan ut i hagen
snart ska vi ner igen och göra knoppar, medans jag var ute och red gjorde mamma klart allt, packade ut i bilden och så, tack! har somsagt en ganska tidig start imorgon så jag ska försöka fixa några tidinställda!
hörs mer ikväll, ska se om jag har tiden till att fota/filma när jag gör mina knoppar samt visa vad jag använder mig av och vilken outfit det blir imorgon kanske?
så länge får ni en bild på lilla calle!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Cornelia

tack det samma! :D

2011-04-23 @ 20:43:30
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gamla är ni?

2011-04-23 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0