Blåsigt !

Ja idag är det verkligen jätte blåsigt !
Ramlade nästan av cyklen när jag skulle cukla hem.
Så idag blir det nog ingen ridning eftersom att Hickan bli väldigt stressad av det.
Men riktigt gött att det är helg nu ju !
Ska plugga nu på eftermiddagen, sen ska jag bara mysa med familjen.
Imorgon ska jag upp till Åhus så jag får nog fråga om Frida eller Julia vill följa med upp.
Men jag ska rida på morgonen och då ska mamma med så då ska jag faktiskt ta med kameran och be henne fota.
Så nu måste jag plugga vidare !
Pjuder på en bild när jag red min B-ponny

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

Här blåser det också, nästan så man blåser i väg när man går utanför huset xD

2011-04-08 @ 16:36:53
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/
Postat av: Hanna

hallå.

jätte fin blogg ni har, värkligen..!

är det någon av er som går eller har gått på KRK..?

- har ni några tips på hur man kan få med sina föräldrar på att gå med på att köpa häst..? :))

2011-04-08 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0