Dålig statistik !?

Nu är jag hemma från stallet.
Det gick faktiskt helt okej för att vara första gången tyvär så blåste det jätte mycket och han var väldigt pigg
och lite stressad för det.
Men några gånger gick han riktigt fint.
Nästa gång så får jag ta bilder på honom eller be någon annan att fota då .
Ska fixa en bild på mina stövlar också.
Var många som ville se dem.
Fick ockaå ett önskeinlägg om hur min utrustning ser ut.
Ska bläddra fram lite bilder på både tränset och sadel.
Tävlingsgrejer har jag inga än, men när sadlen är hemma så blir det till att shoppa allt sånt roligt också !
Så några förslag på tävlingsgrejer ?
Mer om min utrustning kommer snart !

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

Är ingen tävlingsmänniska så jag vet typ inte vad man egentligen ska ha mer än typ utrustningen xD

2011-04-08 @ 11:26:14
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0