Debut på nationellt

ja, Vi åkte så vi hade lång tid innan så jag inte skulle behöva stressa när vi kom dit så hade vi då gott om tid och jag kunde titta på några när dom red och träna programmet.
Sen skulle jag börja rida och då helt plötsligt kom helena min tränare dit, jag blev super glad!
hon hjälpte mig hela frammridningen och vi fick chippen jätte fin och framme för hjälperna, sen var det min tur att rida FEI Lagtävlans program, precis innnan jag skulle in på banan fick chipp lite spel och började hoppa men det lugnade sig fort ;) chipp var super inne på banan och han lyssnade jätte bra, nån liten miss hade vi i ena slutan och i bakdelsväningen, när jag kom ut ifrån bananan var jag super glad och chippen fick massa godis!
Helena var också super nöjd över vår ritt. Gick för att hämta protokollet och såg på datorn att jag låg 4 på 62, nåt nästan 63 % :D fick väldigt goda ord på mitt protokoll också! sen hann vi inte sätta in chippen för att det var bara en timme innan jag skulle rida nästa klass så jag gick runt lite med chippen, Även erika kom! alltid kul att träffa henne.
Väl till andra klassen var chippen också jätte fin på framridningen och jag fick verkligen rätt form och allt på honom.
Jag var sist ut i den klassen, och sen när det väl var jag så var han också jätte fin. Men sen råkade jag göra ett misstag, jag red fel väg 8) jag tänkte massor på FEI lagtävlan så jag gjorde något ifrån det programmet hehe
jaja sen blev jag lite okoncentrerad och vi fick massor massor med missar, jag trodde jag skulle få super dålig % men ändå fick jag 59 nästan 60% och fick massor med fina kommentarer så jag kan inte säga mer än att jag är super nöjd med dagen och till nästa helg när det är hästhagen ska jag inte glömma mitt program! 8)
i lagtävlan låg vi 4 super länge! men sen gick tyvärr dom sista om mig.
SUPER NÖJD!
haha ökning
har några fler dom får senare :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: mathilida

Grattis!

Fan vad grymt med två (okej nästan iaf två) godkända program! Du är grym ju! :D

2011-04-17 @ 20:14:13
URL: http://svennung@bdb
Postat av: Linnea

guuud vad vacker han är!

2011-04-18 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0