gå upp tiiidigt på en lördagsmorgon

Imorgon ska jag gå upp vid 7, för jag måste hinna morgonfodra och rida min egna häst innan klockan är halv 12 då jag följe med julia på tävling. :) Tänkte först rida vid 5 när vi kommer hem från julias tävling, men eftersom jag ska tävla själv på samma stället fast på söndag så får jag rida igenom min egna häst :)
Vet inte om jag hinner uppdatera något när jag kommer hem från stallet, men det har jag svårt att tro eftersom jag måste till julia så fort som möjligt så jag kan vara fotograf :)
Första LA:1 på söndag :S lycka till?


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Sofia

lycka till! :)

2011-04-09 @ 10:51:48
Postat av: Fanny

Ett stort lycka till får man skänka er med omtanke!! <3.

2011-04-09 @ 14:49:15
URL: http://dressyrmuppen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0