Jag är med och tävlar om ett gäst inlägg hos TeamSL

jag är nu med och tävlar om ett gästinlägg hos teamsl, Det skulle vara väldigt kul att vinna detta, och kunna skriva ett långt och bra inlägg. Jag skulle skriva om mig och chippen,lite om våra mål och sen såklart skriva om bloggen!
Det skulle också vara så himla roligt att kunna skriva inför alla deras läsare! kunna göra lite reklam för bloggen och hoppas på att någon nappar! vår största dröm är att kunna bli stora kända bloggare inom hästsporten.
Vi älskar att blogga, men det skulle bli ännu roligare om vi hade chans till att vinna denna tävlingen!
Vi alla satsar högt inom dressyren, och vi tänkter mycket på att det ska vara roliga och läsvärda inlägg!
jag hoppas ni gillar våra inlägg och att detta är en bra blogg som skulle kunna vinna ert pris!
vi kämpar mycket med att göra reklam och få fler läsare, därför skulle detta vara en dröm att vinna här och kunna presentera för så många läsare, vi alla blev väldigt glada när vi såg er tävling och vi alla läser er blogg mycket! vi lägger också upp mycket bilder och tror att om fler läsare hittar hit skulle det bli super :D
Jag tävlar också på nationell nivå i dressyr precis som Sofia så jag har läst TeamSL länge! En riktig toppenblogg :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Sofia Genne

Roligt att du väjer att deltaga i vår tävling! Ska egentligen inte flika in med kommentarer, (och skulle bli otroligt många om vi skulle kommentera alla tävlande i slutet), men här måste jag - din polle tävlades nämligen av en gammal konkurent till mig, så jag har sett honom mycket innan han såldes! Världen är bra liten ibland!



Kramar Sofia - www.teamsl.blogg.se

2011-04-15 @ 18:57:26
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0