Longera idag

♥♥♥♥Idag ska jag longera men inte så länge, jag ska be mamma fota oss också.
Sen ska jag iväg och kolla på fotbolls match med mina vänner.
Det ska bli mysigt att umgås med dem lite !
Så när jag kommer hem så får ni bilder på när jag longerar Hickan.
Ska även fotografera vilken utrustning som jag använder för det är ju ingen vanlig longering.
Man ska ha någon utrustning som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Ska även fota min nya sadel !
Och ännu en gång grattis till vinnaren av vår stora tävling du har verkligen varit super duktig på att kommentera.
♥♥♥♥Älskar dig Hickan, du är mitt liv ♥♥♥♥


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Matilda S

tacktack, och kommer inte sluta med och kommentera heller ! :D

2011-04-16 @ 09:34:13
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0