Longerat

Idag har jag longerat med champongen.
Det gick bra och han trampadee på riktigt fint.
Blev tyvär inga bilder idag för jag glömde kameran hemma.
Idag ska jag vara med mina kompisar.
Men ska verkligen försöka uppdatera mycket till er ändån.
Kanske ni vill se några bilder på oss men dem blir dock inte så hästrelaterade.
Vill ni det ?



Ikväll ska jag på fest, men även där ska jag verkligen försöka blogga, kanske jag kan ta med datan.
Men jag är ledig en stund nu så är det något ni vill se/läsa om ?





Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anna

sv:japp det är från ringsjöorten,jag bor på ljungstorp och hästen står vid sövrödsvägen ca 100 m från klubben:)

din ponny står väl borta vid dagiset i sätofta?

2011-04-23 @ 15:11:13
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0