Lösgörande klättring

Idag var jag och Emma och klättrade med hästarna i skogen väääldigt länge!
Vi hade även en låååååååång galoppsträcka där hästarna bara flög fram! Jag skojar inte, den var riktigt lång!
I alla fall så hade vi jätteroligt och båda hästarna var svettiga från topp till tå!
En väldigt nyttig träning idag. Pee Wee blev även väldigt lösgjord på båda sidorna i skritt och trav, men i galoppen skulle hon ju bara springa xd
Om man kan säga att detta är ett bra och svettigt (för hästarna) träningspass, så kan jag säga att jag är vääldigt nöjd med "träningen" ;D
Lite bilder från idag & lite nyligen tagna bilder på katt och hund :)

Jag har världens bästa häst!



Hund:

katt:




Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

fina bilder!

:D <3

2011-04-21 @ 00:01:51
Postat av: Anonym

fina bilder!

:D <3

2011-04-21 @ 00:01:59
Postat av: Liza och Sofia

jättefina bilder! :)



Du undrade vad det var för låt och det var en gammal som jag hittade på datan men här har du namnet ändå:

DJ Earworm United State of Pop 2008 (Viva La Pop)

2011-04-21 @ 09:39:23
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Sanna & Emilia

dör va söt katt! :D kram

2011-04-21 @ 12:24:28
URL: http://teamvictory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0