Lottie träningen

träningen för lottie, gick helt okej! hade kunnat ha chippen mycket finare om jag fått rida fram på lite större spår.
Nu fick jag rida på en liten volt hela tiden och kunde inte göra ökningar,minskningar och sånt.
Började rida och fick väldigt fina ord! "inga alls större missar" utan skulle hon vara riktigt petig kunde man hitta lite fel, det som hon bedömde lite som missar och även jag tränade vi om och om tills det blev super bra!
Kollade på dom andra ifrån mitt lag också och alla skötte det super, tror vi har ganska stor chans faktiskt :)
lite bilder på mig, och sen även lite bilder på Martina som jag innan inte hade bild på, dom andra missade jag tyvärr
Martina!:

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

Duktiga =D

2011-04-04 @ 21:28:06
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/
Postat av: Matilda S

(y)

2011-04-04 @ 22:18:27
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0