Min data är tillbaka !

Pappa kom hem och i en påse låg min data :D

Så en sammanfattning om träningen i går.
Det känndes väldigt bra från start och tyckte det gick riktigt bra faktiskt.
Han var fin i formen och vi övade lite skänkelvikningar som efter ett tag blev bra.
Sen fick jag rida pogramet som också satt bra.
Hon sa att om jag rider lika nogrant som på träningen blir det jätte bra på tävlingen.
Ökad skritt / Mellan skritt
Så nu har ni ju några bilder att kolla på.
Eller ganska många igentligen.
Vill nu gärna veta vad ni tycker om bilderna både negativa och förhoppningsvis några positiva också !

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Mathilda (Svennung@bdb)

4:e bilden nerifrån ser han väldigt rund och fin ut i formen :)

vem är det du tränar för nu?

Lycka till med din tävling, kommer säkert gå jättebra! ;)

2011-04-27 @ 22:54:31
Postat av: Matilda S

ska ni skriva till mig när bootsen kommer ? :)

2011-04-28 @ 09:03:00
URL: http://topponies.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Sv: Jag har verkligen ingen aning om vad jag har kommenterat.. så vet inte riktigt vad du svarade på (a)



Mvh Matilda B, Dalaryttaren

2011-04-28 @ 11:12:04
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: amanda

ser bra ut! :) lycka till på tävlingen <3

2011-04-28 @ 19:36:54
Postat av: Cassandra ''ChiCaz'' - Tecknare

Älskar outfiten och sadeln ser riktigt mysig ut! :)

2011-05-02 @ 16:48:53
URL: http://chicaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0