Paris

hejsan alla bloggläsare!
det var längesedan! Tänkte berätta lite vad vi har gjort här i paris.

Torsdag 21/4:
haha, ingenting. Bara gick direkt i säng ;)

Fredag 22/4:
Gick på olika gator och shoppade lite/massor + steka i solen :D

Lördag 23/4:
Shoppade på ett storsänter :D

Söndag 24/4:
Tittat på massa kända verk tex. Sacre coeur, Eifeltornet, Notre dame & massa mer + steka i solen!:D

Och måndag har inte kommit än, MEN varje morgon är vi ute och går, och då har vi sätt en ridskola. Men jag har glömt kameran varje dag :( s det är bara imorgon kvar, så jag hoppas att det är ridskola då! :S
hästarna är såååååå söta, fast dom ser exakt lika ut!
Ridskolan är inte som i Sverige kan jag säga, om det är ridskola imorgon så ska jag ta bilder och berätta hur dom gör

Notre dame

Eifeltornet

Sacre coeur



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0